مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 21:052020-10-23سياسي

کمک مؤمنانه| از میزهای خدمت تا پویش های مردمی


رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان از برگزاری میزهای خدمت تخصصی، توزیع سبدهای معیشتی و راه اندازی پویش های مردمی در این استان در راستای رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

- مرتضی دهرویه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه در سازمان بسیج ادارات و کارمندان این استان در روزهای اخیر برگزار شد.

او اضافه کرد: این رزمایش با چهار رویکرد اساسی برگزار شد؛ رویکرد نخست، این بود تا کسانی که در مرحله اول رزمایش از دریافت سبدهای معیشتی جا مانده بودند، بتوانند در این مرحله سبدها را دریافت کنند.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان بیان کرد: رویکرد دوم سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان پس از اجرای مرحله جدیدی از رزمایش کمک مؤمنانه، هم افزایی و تعامل بین دستگاه های اجرایی استان بود که در این زمینه نیز اتفاقات خیلی خوبی افتاد و در این بخش هم تلاش ها به نحو احسن انجام شد.

دهرویه گفت: رویکرد سوم این سازمان، استفاده از ظرفیت های مردمی و مراکز تولیدی بود که در قالب میزهای خدمت تخصصی توانست برای کمک های مؤمنانه گام های خوبی در استان سمنان بردارد و در این بخش، فعالیت هایی با ارزش 900 میلیون تومان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| از میزهای خدمت تا پویش های مردمی

کمک مؤمنانه| از میزهای خدمت تا پویش های مردمی